תגובות לפיגוע ההצתה: זעזוע וגינוי והבטחה ללכידת האחראים

אריאל שרפר No Comments on תגובות לפיגוע ההצתה: זעזוע וגינוי והבטחה ללכידת האחראים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יעלון אמר בתגובה להצתת הבית בכפר דומא כי ההצתה ורצח התינוק הפלסטיני עלי דוואפשה הם פיגוע טרור קשה ביותר שאיננו יכולים לסבול, ומגנים אותו מכול וכול- והוסיף כי כוחות הביטחון עושים מאמץ עילאי ללכידת האחראים למעשה וירדפו אותם עד ללכידתם.
השר יעלון הדגיש כי מעשים אלו מנוגדים לערכי מדינת ישראל וקרא לפלסטינים לנהוג באיפוק ולאפשר לכוחות הביטחון לבצע את משימתם ללכוד את האחראים להצתת הבית בכפר דומא.
מדברי שר הביטחון הביא כתבנו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר
ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע זעזוע מהמעשה הנפשע והנורא ואמר כי מדינת ישראל נוקטת יד קשה נגד הטרור ולא משנה מי הם מבצעיו.
יושב ראש הבית היהודי השר נפתלי בנט פרסם הודעת תגובה על הצתת הבית בכפר דומא שגרמה למותו של תינוק פלסטיני ואמר כי למקרה המזעזע יש רק הגדרה אחת: רצח מזעזע וחמור שיש לתפוס את האחראים לו.
מועצת ישע הודיעה בתגובה להצתת הבית בכפר דומא שגרמה למותו של התינוק עלי דוואפשה כי זו לא דרכם של תושבי יש"ע שביום יום מנסים להתמודד עם מציאות ביטחונית מורכבת תוך שמירה על מרקם חיים עם שכניהם הפלסטינים ובמקרים רבים אף מצילים חיים באמצעות צוותי הרפואה הישוביים בכל שעות היממה ללא שום הבדל בין יהודי לערבי- לשון הודעת מועצת יש"ע.



0 תגובות